Blueman is een leuke platformer. Het doel is bij het groene blokje te komen, zonder de rode spikes te raken. Dit klinkt makkelijk, maar is het zeker niet! Veel succes!
Je kunt records zetten voor Blueman. Maak daarvoor een filmpje van dit scherm, waarin je eindtijd te zien is. Stuur vervolgens een bericht met een link naar dit filmpje via het contactformulier.
Let op! Zet je een tijd neer van onder de 43.5, dan is een filmpje van alleen je eindscherm niet voldoende. In dat geval is een filmpje van je hele poging nodig.
Deze game is niet te spelen op mobiele apparaten.
Gebruik de pijltjes om te bewegen.
Deze game heb ik samen gemaakt met een vriend in de vierde klas. De game is gemaakt in Scratch, een programma waarmee je simpele games kan maken. Scratch is gericht op leren programmeren. Meer informatie over Scratch vind je hier.
Enkele bestanden die je kunt downloaden.
Sommige browsers veranderen de extensie van de Game File van .sb2 naar .zip. Om dit op te lossen verander je de naam van "blueman.zip" naar "blueman.sb2"
Blueman - Game File (.sb2) - Dit bestand kun je openen met Scratch 2 Offline Editor